گزارش صعود به علم کوه 8مرداد95

به نام خالق زیبایی ها
                                                                                                                                                                    تاریخ: 09/05/95
گزارش برنامه صعود علم کوه
ساعت 6:30  پنج شنبه 7 امرداد 95 میدون گیل لاهیجان بنده  به همراه یکی از اعضا تیم خانم پورحسن و آقایان کبیری نوری وزارع  رو دیدیم و راه افتادیم به سمت عباس آباد و بعدش کلاردشت. رودبارک و سپس ساعت 10:20 پناهگاه ونداربن رسیدیم. ماشین هماهنگ کردیم و یه صبحانه ریز زدیم و حوالی 11:40 با یکی از ماشین های تحت نظارت فدراسیون رفتیم و یک ساعت بعد به تنگلو، ابتدای مسیر کوهنوردی، رسیدیم. ساعت 13 به راه افتادیم و بعد گذر از رودخانه و یخچال و آبگیر و مناظر زیبا به کمپ حصارچال در ساعت 15:40 رسیدیم. و به دیگر همنوردان آقای ازقندی و خانم وفا در ملحق شدیم .
بعد از برپایی چادر و کمی استراحت، ساعت 19:25 واسه هم هوایی در مسیر قله، 40 دقیقه بالا رفتیم تا به ارتفاع 4000 متر رسیدیم. کمی نشستیم و ساعت 20:30 برگشتیم و 21:00 رسیدیم به کمپ. شام سبکی خوردیم. باد می وزید و سرد بود تا حدودی. کوله ها رو آماده کردیم که صبح زود معطل کوله بستن نشیم و ساعت 5:00 حرکت کنیم. ساعت روی 4:10 کوک شده بود.
به خاطر بارش شدید باد  تصمیم براین شد  که  به جای ساعت 5صبح ساعت 6.35دقیقه آماده حرکت شویم.
گروه های زیادی داشتند برمیگشتن و میگفتن هوا خیلی خرابه. ولی ما هرچی میرفتیم جلو هوا بهتر می شد. به این دلیل که اونا زمان بدی رو واسه صعود انتخاب کرده بودند و زیر بارون حوالی ساعت 4 و 5 به راه افتاده بودند.
حدود ساعت 7صبح بود که کم کم هوا رو به باز شدن داشت و سرمای هوا وبارش باران جایش را با افتاب عوض کرده و هر از گاهی با تابش خود انرژی خوبی به صعود کنندگان میداد.
ساعت 12:20 موفق شدیم علم کوه رو صعود کنیم
ساعت 13 حرکت به سمت برگشت آغاز و ساعت 17به کنم خودمون رسیدیم و بعد و چند دقیقه استراحت و خوردن ناهار ساعت 19.30دقیقه به سمت تنگلو راهی و ساعت 20.45دقیقه به منطقه مورد نظر رسیده و ماشین با 45 دقیقه تاخیر ساعت 9.30 به ما ملحق شد و ساعت 22 راهی ونداربون شدیم که حدود ساعت 11 رسیدیم
و ساعت 12 کلاردشت و 3 صبح 9مرداد به لاهیجان و این برنامه با موفقیت به پایان رسید .
گزارش از کمیل کیانی
سرپرست برنامه
موضوعات مرتبط: گزارش صعود اطلاعیه...
ما را در سایت اطلاعیه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : baranlahijanclub بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 7 آبان 1396 ساعت: 18:26